2013. már 11.

ACÈL a cél - cross country Pétfürdőn

írta: bringasandras
ACÈL a cél - cross country Pétfürdőn


A tavasz első mountain bike-os megmozdulását karnyújtásnyira rendezték tőlünk, így nem is volt kérdés, hogy részt veszek-e rajta. Igen! Az edzőtáborunkat is erre az időszakra terveztük, de toltunk rajta, hogy az itthoni verseny még pont beleférjen.
fotó: Kezso

Bencével szombat délután kimentünk megkeresni a pályát, de csak részben találtunk rá, vagyis még talán annyira sem... Néhányszor már jártam Pétfürdő környékén, így nem volt ismeretlen számomra a helyszín, tudtam mire számíthatok.

Egy jó kis edzésnek fogtam fel a versenyt, hiszen még nagyon az elején vagyunk, nincs tétje semminek! Pénteken még résztávos edzéseim voltak, vasárnap pedig bringával érkeztem a verseny helyszínére.
fotó: Dalma (?)
A fél egykor induló rajtunkra "szerencsére" megeredt az eső, ami azért kissé beárnyékolta a jókedvünket, de azért örültem, hogy újra versenyezhetek.
A rajt után az "élbolyban" voltam, nagyjából a 3-4-5. hely környékén haladtam.
Semmi extra nem történt velem, azon kívül, hogy a már tavaly ősszel is rommá kopott hátsó gumi és az enyhe esőzés miatt felázott talaj miatt egy hihetetlen élményben volt részem szinte végig a versenyen. Egy idő után ráéreztem, hogy mennyit csúszik és már élvezetből tudtam driftelni...

A végén negyedik helyen értem be Buzsó, Cser Gabi és Bányai Dominik után. Mondhatjuk szerencsém volt, hogy Dina Marci és Palumby Zsombi is defektelt, így biztosabb volt a negyedik helyem.
Szokatlan még, hogy ezek a kissrácok úgy húznak el mellettem, mint anno én a felnőttek mellett. Illúzióromboló kissé.

Szólj hozzá

cross country pétfürdő ACÉL a cél xco verseny