2012. feb 22.

Meglestem az ajándékom: Salice Casco ITA

írta: bringasandras
Meglestem az ajándékom: Salice Casco ITA

Születésnap alkalmával ismét egy szuperjó kerékpáros kellékkel lep(ett) meg Viki :)
A többi átlagos pár mindenféle cukiságot vesz egymásnak, de mi nem tartozunk közéjük, így általában valami hasznos kerékpáros alkatrész lapul a kartondobozokban. Ez a tendencia sajnos veszélybe került, mivel néhány napja a hétköznapi ruhatáram ill. annak hiányossága került szóba.

No de térjünk vissza rá, hogy mit is találtam a szekrényben:
Egy Salice Casco ITA sisakot!


Nem volt ám akkora meglepetés, múlt héten magam vettem meg Gábornál, a Velossimo főhadiszállásán.
Két féle típus volt, az egyik ez, a másik pedig a SPIN széria. Az enyém volt az utolsó darab ebből a fajtából, mert ha jól tudom ez már kifutó széria.
Próbálgattam mindkettőt, ez állt jobban a fejemen, így erre esett a választás.
Az összetéveszthetetlen olasz zászlós dizájn - a márka védjegyeként szolgál.
Futurisztikus hátsó rész
Hátul is tele van szellőzővel
Nagyon kényelmesen lehet állítani a fejméretet. Kesztyűben is könnyen tekerhető, tartósnak tűnő megoldás.
Kevés, ám nagyon kényelmes szivacsok
Hatalmas olasz zászló töri meg a fekete sisakot. Direkt az olasz dizájnos szemüveghez tervezték, mert azoknál is ugyanott fut a zászló, harmonizálva egymással.
Simán csak jól néz ki!
Eddig annyit tudok róla mondani, hogy a legkényelmesebb sisakom, amiben még a tök fejem sem tűnik olyan nagynak!
Méretben nem volt választék, egy méretben kapható: 54-60 cm fejmérethez passzol.
Nem voltam hű magamhoz. Sajnos nem tettem mérlegre a sisakot, így csak egy gyári adattal tudok szolgálni, miszerint 275 grammot nyom a mérlegen/fejen.

A Salice szemüveggel egész jól mutat - szerintem.
Szólj hozzá

sisak salice salice casco ita velossimo