2009. dec 06.

Alapozós időszak...

írta: bringasandras
Alapozós időszak...

Egy ideje elkezdtem alapozgatni... vagyis nem is igazán elkezdtem, hanem inkább folytattam, mert az idei ősz nem telt olyan tétlenül, mint a tavalyi.

Lassan itt a tél, egyre kevesebbet lehet kimenni sajnos a hideg miatt. Egyik reggel találkoztam befagyott pocsolyákkal és ezen a héten már rákényszerültem a görgőre is - 2 órát bírtam rajta.

Arra jöttem rá, hogy különböző egyetemista női edzésekhez kell igazítom a görgőzést lenn a tesi tanszéken, ha nem akarok unatkozni :)

A téli időszakban egy Caprine Tour Cross vázra épített bringával nyomulok. /Köszönet a vázért az AVEX Kft-nek :) /
CX-re van építve, de a zord időjárás ellen felvérteztem nagyanyám bringájáról zsákmányolt sárhányókkal és fél-slick gumikkal - amik csak épp annyira slickek, hogy még kellőképp tudjon visítani a görgőn. Felszereltsége vegyesre sikerült - zzyzx kerekek, kcnc hajtókar, xtr váltók, valami fékváltókar, 8-as fogsor, 29"-os merevvilla, ritchey V-fék (ami nagyon nem passzol össze az országúti fékváltókarral). A bringa egyébként szép, a mellékelt képpel ellentétben, csak a sárhányók erős RAT hatást keltenek a szemlélődőkben. Majd csinálok róla egyszer rendes képet is.

Péntek reggel eldobtam a bringát. Szerencsére nem lett baja. Rajtam kisebb karcok, térdem dagadt, fogaimból törtek darabok, ajkam sebes. Semmi komoly. Ma már kimentem egy kicsit. Holnap többet megyek :)

Így év végéhez közeledbe összeszedtem az idei eredményeket is.
... jövőre jobb lesz, ígérem! ;)

2009.április 5. – Weinberg Trophy – DNF
2009.április 19. – Pilis Kupa – 26. hely (Elit Felnőtt/U23)
2009.április 26. – Kürtös Kupa – 4.hely
2009.május 10. – Dirt Park Kupa – 6.hely (U23)
2009.május 17. – Bakony 200 teljesítménytúra  (100+csúcs távon egyik legjobb idő)
2009.május 24. – Pannon Maraton – 11. hely (hosszú táv felnőtt férfi)
2009.május 31. – Szilvásvárad Maraton – 4. hely (középtáv)
2009.június 13. – Crosskovácsi Maraton – 2. hely (középtáv)
2009.június 28. – Balaton Bike Fest Maraton – 2.hely (középtáv)
2009.július 4. – Duna Maraton – 6.hely (középtáv felnőtt férfi)
2009.július 19. – Salgótarján XCO OB – 7.hely (U23)
2009.július 26. – Balaton Régió Maraton – 4.hely (hosszútáv felnőtt férfi)
2009.augusztus 16. – Tisza Maraton – 1.hely (rövidtáv)
2009.szeptember  12-13. – 24 órás solo – DNF (10 óra után)
2009.szeptember 20. – Kőszegi City Cross – 3. hely
2009.október 4. – Főiskolás MTB Bajnokság –  6.hely
2009.október 11. – Várpalota Maraton – 1.hely (hosszú táv)

Szólj hozzá

edzés eredmények edzőkerékpár kerékpár görgő