2011. nov 21.

Supercross - Ózd Kupa - 2011.november 20.

írta: bringasandras
Supercross - Ózd Kupa - 2011.november 20.

A mostani versennyel túl is vagyunk a Supercross futam felén, viszont ezenkívül még szeretnék elindulni néhány cyclocross versenyen. Szeretem ezeket a versenyeket, de sajnos nagyon költségesek a távolság miatt.
A versenyen tapasztalható hideg nem volt szokatlan, a héten már többször mínuszban kényszerültem kimenni: egyik reggel még munka előtt Rónaszéki Balázzsal köröztünk az Ő cyclocross pályáján. Ez úgy nézett ki, hogy reggel 6 után indultunk egy "laza" bringázásra, majd 8 órára már benn is voltam melóban.
Amúgy a hétköznapjaim úgy néznek ki, hogy bringás cuccal a hátizsákban megyek dolgozni, majd onnan egyből tekerni, hogy minél kevesebbet kelljen sötétben kinn lenni.

fotó: supercross.hu
Első körben a pálya az eddigiekhez képest szokatlanul hosszúnak tűnt, de amikor már nem csak ismerkedős tempóban mentem, akkor tényleg hamar végig lehetett érni rajta. Az első füves szakaszon sehogy sem találtam a ritmust annyira pattogtam a nyeregben, azzal nyugtattam magam, hogy a többieknek is ugyanolyan rossz!
A 13 órai rajtunk előtt 2-3 kört mentem a pályán, ahol sikerült begyakorolni mindent a sodrós, murvás kanyarokon kívül. Azokat nem lehetett megszokni.
Rajtnál hátul maradtam, ugyanis a hobbi kategória elé szólították be az Elitet és a komplett Master 1 (!!!) kategóriát is. (Véleményem szerint az abszolút eredmények alapján igazságosabb lett volna.)
Az első pár száz méteren sikerült viszonylag előre verekednem magam. Hamar párra találtam Bakos Gergő személyében, akivel 2 körön keresztül együtt mentünk, majd a harmadik körben lassúnak éreztem kicsit a tempót és üldözőm is akadt, így muszáj volt sietnem. Innentől nagyjából sikerült végig a saját tempómban hajtani, sőt még  néhány Elit kategóriában versenyző bringást is utolértem.
Megint szerencsém volt, hogy nem volt gyorsabb senki a kategóriámban és bezsákoltam a harmadik első helyezésemet is a Supercross sorozatban!
Örülök, hogy megint sikerült nagyon egyenletes köridőket hajtanom, annak pedig még jobban, hogy az abszolút listában most még előbbre kerültem, a hatodik helyre.
A szememet most is egy Salice szemüveg védte a portól :) A bringával is minden rendben volt, de a kerekeim nem ússzák meg a cserét, nehezen viselik a crossozást!

Két hét múlva Salgótarjánban Balassagyarmaton, a Palóc Crosson folytatódik a hajsza!
Szólj hozzá

cyclocross cx supercross