2011. okt 02.

Főiskolás és Egyetemista bajnokság - vol. 1.

írta: bringasandras
Főiskolás és Egyetemista bajnokság - vol. 1.


Idén októberben ismét eljött a Főiskolás Bajnokságok ideje. Ez két okból is kínos volt idén, mert alig edzettem az elmúlt időszakban - bár  többet, mint nyárig - és még mindig egyetemista vagyok...
Majdnem sikerült időfutam bringát is kölcsön kérni, ahogy tavaly , de Totya és Kika is nagy bringázást tervezett erre a napsütéses októberi vasárnapra. Így abból építkeztem, amim van - a cyclocross bringát vettem hónom alá. Szombat délelőtt, az utolsó pillanatban még egy Powertap wattmérőt is tudtam kölcsönkapni a keszthelyi Greenzone boltból, valamint egy vele kommunikáló computert a CSC trénerétől, Szőllősy Istitől.

Szombat estére megrendeltük a bevált 40 centis Mókuska pizzánkat Vikivel, ami nekem még a reggelimet is jelentette. Ezúttal nem jött be, mint a veszprémi xc futam előtt. No nem mintha ezen múlna akármi is.
Szokásosan Tahitótfaluban rendezték a versenyt, de eltérő rajthellyel, ami egy utcával arrébb kapott helyet. A pálya annyit változott, hogy még egy 90°-os kanyar volt benn és kicsivel hosszabb is lett.

A nevezés 10 órakor zárult, elvileg fél 11-kor hirdették volna ki a rajtsorrendet és 11 órakor már indulhatott is az első. Mivel hosszabb bemelegítést terveztem, már negyed 11 körül elindultam, mert nem tudtam, mikor indulok.
Háromnegyed után derült ki, hogy 11.11-kor indulhatok. 2 perccel Gulyás Ádám és 3-mal Márkus Jani előtt. Volt para rendesen, hogy legalább ne érjenek utol.
Az első szakaszon szembeszél fogadott egészen a féltávnál levő fordítóig - itt találkoztam Szalay Petivel, aki szembejött már velem. Figyeltem a helyét, idejét, jobbat ment már akkor is. Gondoltam, hogy ez már veszett ügy, hisz több szép időfutambringa is volt még az indulók közt - de nem vitték sokra.
A fordító után Jani már Ádám előtt volt, amit nagyon furcsáltam - mert Ádám azért jobban szokott menni és Janiról sem gondoltam, hogy ekkorát megy.

fotó: Budapesti Kerékpáros Szövetség
Amit tudtam, kihoztam magamból én is, de ez a negyedik helyre volt elég. Tavaly is mondjuk a szerencsémen - ami másnak pech volt - múlt a harmadik hely, mert bolyozásért időbüntetést kaptak előttem.
Az országúti kategóriát Jani nyerte, a mountain bikeosok közt pedig Bence lett harmadik, így legalább kettő érmet szereztek az Pannon Egyetemnek.
Viki is cyclocross bringával próbálkozott az országúti kategóriában és negyedikként ért be ő is.
Lehet mégis a pizzában volt valami ...?
Szólj hozzá

országút cyclocross főiskolás bajnokság