2010. már 29.

Félsziget Kupa, fél hátsó váltó

írta: bringasandras
Félsziget Kupa, fél hátsó váltó

Nem sokat tudok írni a versenyről, mivel nem volt túl hosszú - számomra. Korom alapján a hosszú távra - 6 kör + szerpentin - soroltak be. Az elején volt némi szerencsétlenkedés, kétszer is lassúrajtoltunk, kavartak körülöttünk stb...

h-tihany_kaldi_tomi.jpg

Jól sikerült helyezkedni, az élbollyal tudtam menni, erősnek is éreztem magam, minden rendben volt. Murphy törvénye alapján most kezdett el ugrálni a lánc a nagytányéron, ami miatt többször is kellemetlenül leakadtam a társaságról és sprintelni kellett vissza... A második kör végén is hasonlóan jártam, de ekkor már a hátsó váltót is megkavarta a láncleesés és feltekeredett a küllők közé, majd konkrétan derékba tört a karrierje - a kanál felénél, a két görgő között.

Sajnáltam, mert erősnek éreztem magam és jó helyen érhettem volna célba. Nem bánkódom, a tavalyi év is döcögősen indult, ha ezen múlik, hogy jól menjek idén, hát legyen így :)
Szólj hozzá

verseny országút versenybeszámoló félsziget kupa