2014. júl 02.

Edzés Eplényben, extra élményekkel!

írta: Kuntár Bence

A kerékpáros szezon közepe közeleg, edzeni elengedhetetlen. Szerencsére csapattársam, és tanítványom, Balázs is ráért, így együtt vágtunk neki a napnak. Az időjárás remeknek ígérkezett, a helyszínre érve pedig meglepetésekkel is találkoztunk!

Fél tíz tájékán startoltunk Veszprémből és egy rövid, sík bemelegítő szakasz után már a Zirc felé vezető főút emelkedőjén terheltük a pedálokat. Mindkettőnknek nagy szüksége van a dombos tréningekre, hiszen Balázs cross country versenyeken áll rajthoz, én pedig a csapat tagjaként hamarosan a 24 órás viadalon teszem próbára magam. A Bringaréna bejáratáig egymást segítve, lendületes tempóban értünk el. Volt, hogy utunkat őzek keresztezték, de szerencsére nem jártunk úgy, mint Robert Mennen a tavalyi Cape Epic-en.

A kerékpár kölcsönzőnél és a felvonó környékén nagy volt a nyüzsgés, a Dreher24 stábja ugyanis forgatásra készülődött. Boldogan csatlakoztunk hozzájuk, viszont míg ők a libegőn közelítették meg a csúcsot, mi a Bringásandrás által szervezett verseny útvonalán értük el a hegytetőt. Amíg a csapatot vártuk, jutott idő egy kis mókázásra, illetve elfogyott egy doboz lime-málna ízű Dreher24 is.

Eleinte úgy gondoltuk, hogy a hostess lányok társaságában biciklizgetünk majd, de a downhilles srácokkal tartani nagyobb kihívásnak ígérkezett. Mondanom sem kell, egyikünk sem úszta meg esés nélkül, de mindannyian fülig érő szájjal szálltunk fel a felvonóra, hogy ismét lefelé zúzhassunk a hegyről, ezúttal egy másik, az idei downhill OB-ra készülő pályán. Izgalmakban itt sem volt hiány, de végül a GoPro is megmarad, nem sokon múlt ugyanis, hogy egy ugratás után arra érkezzen a kerekem.

Mire újra felért velünk a tetőre a libegő, megérkezett a műsorvezető, Sándor Orsi is. Megtudhattuk, hogy az egykori Miss Balaton győztestől sem áll távon a sportolás, tudniillik Testnevelés-Rekreáció szakon végezte főiskolai tanulmányait. Szabadidős tevékenységként kedveli a kerékpározást is! A közös fotó ötletét is örömmel fogadta, pár szót váltottunk is a bringázásról.

Levezetésként nem maradhatott ki a hostess lányokkal való bringázás sem, majd a downhill pályát érintve élményekben gazdag nap után gurultunk haza Veszprémbe!

Szólj hozzá

edzés sándor orsi eplény sándor orsolya dreher24 bringaréna eplény edzés eplényben dreher24 forgatás